Regulamin ApartHotel Gostyń
Treść regulaminu rezerwacji
Poniższy regulamin ma służyć zapewnieniu komfortu oraz bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
1. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego. Goście, którzy nie wymeldują się do godziny 11:00 zostaną automatycznie obciążeni opłatą za kolejną dobę.
2. W dniu wyjazdu Gość jest zobowiązany do pozostawienia klucza w recepcji lub w białej skrzynce na klucze umieszczonej przy recepcji. Za zgubienia klucza przez Gościa pobiera się opłatę w wysokości 100 zł.
3. W Kompleksie ApartHotel Gostyń obowiązuje całkowity zakaz palenia. Dotyczy to zarówno pokoi jak i klatek schodowych. Palenie dozwolone jest wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych tj. w podwórzu. Za złamanie zakazu palenia Gość zostanie obciążony opłatą za odświeżenie pokoju w wysokości 500 zł.
4. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 7:00 Zachowanie Gości ApartHotel Gostyń oraz osób trzecich nie powinno zakłócać pobytu innych Gości. Obsługa hotelu może odmówić dalszego pobytu osobom, które naruszyły tą zasadę nawet w trakcie trwania doby hotelowej.
5. Osoby niezameldowane w obiekcie zobowiązane są do jego opuszczenia do godziny 22:00. Odpowiedzialność za osoby odwiedzające ponoszą osoby je przyjmujące. Użyczanie Apartamentu/ łóżka osobom niezameldowanym w obiekcie jest zabronione. W przypadku niedostosowania się do tego punktu regulaminu, każdorazowo zostanie naliczona opłata w wysokości 100 zł.
6. W Kompleksie ApartHotel Gostyń obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt. Za załamanie tego punktu regulaminu Gość zostanie obciążony opłatą za odświeżenie pokoju w wysokości 300 zł .
7. W obiekcie zabronione jest prowadzenie jakiegokolwiek rodzaju działalności zarobkowej, a w szczególności tej zabronionej przez prawo. W przypadku złamania tego zakazu obsługa obiektu ma prawo przerwać pobyt Gościa.
8. Jakiekolwiek usterki w pokojach prosimy zgłaszać obsłudze obiektu w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak usterek i zniszczeń.
9. Gość ApartHotel Gostyń ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
10. Obiekt ApartHotel Gostyń nie ponosi odpowiedzialności za utratę bądź uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
11. ApartHotel Gostyń ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług osoby w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego o ile przedmioty te pozostawały w zamkniętym pomieszczeniu. Przez zamknięte pomieszczenie rozumie się zamknięty na klucz pokój prywatny lub zamknietą na zamek szafkę.
12. Każdorazowo opuszczając apartament należy zakluczyć drzwi do apartamentu.
13. Ze względu na bezpieczeństwo przeciw pożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, kuchenek, grzejników i innych tego typu urządzeń nie będących wyposażeniem obiektu. Nie dotyczy to ładowarek do telefonów oraz innych sprzętów RTV. Na terenie całego obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia, a w szczególności materiałów pirotechnicznych (np. fajerwerków, petard itp.) Za niestosowanie się do niniejszego zakazu Gość może zostać obciążony karą do 1000 zł
14. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w obiekcie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji ApartHotel Gostyń zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres 3 miesięcy.
15. W przypadku nieopuszczenia pokoju do godziny 12:00 obsługa obiektu jest uprawniona do wejścia do pokoju pod nieobecność gościa, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do przechowalni bagażu .
16. Gość jest zobowiązany do utrzymania czystości we wszystkich wspólnych częściach obiektu.
17. ApartHotel Gostyń zapewnia: pościel, ręczniki, dostęp do suszarki do włosów, pralki, żelazka, deskę do prasowania, WiFi oraz łóżeczko dla dziecka.
18. Obiekt jest monitorowany i pozostaje pod całodobową opieką agencji ochrony.
19. Potrzebę otrzymania faktury należy zgłosić w dniu przyjazdu. Faktura może być wystawiona najpóźniej w dniu płatności. Po upływie tego terminu pracownik ApartHotel Gostyń ma prawo odmówić wypisania faktury.
WARUNKI DOKONANIA REZERWACJI
1. Minicentrum Gostyń sp. z o.o., zwany dalej ApartHotelem, przyjmuje rezerwacje dokonane:
- Telefonicznie;
- Elektronicznie w formie e-mail;
- Osobiście;
- On-line na stronie www.hotelgostyn.pl
2.Powyższe rezerwacje mają charakter rezerwacji warunkowych i w żaden sposób nie wiążą Aparthotelu.
3.By kontakt z Aparhotelem mógł być uznany za zapytanie o rezerwację pobytu niezbędne jest podanie przez zainteresowanego: imienia i nazwiska na które dokonywana jest rezerwacja, terminu pobytu, ilości osób w pokoju i ilości pokoi oraz używanego na co dzień konta poczty e-mail Gościa.
4. O ile Aparthotel może spełnić wymagania pytającego, prześle na otrzymany od niego adres e-mail ofertę i jej warunki. Jest to równoznaczne z przyjęciem przez hotel rezerwacji wstępnej- niegwarantowanej*.
5. Aparthotel podaje ceny brutto w złotych; ceny zawierają podatek VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami. Ceny nie zawierają opłat dodatkowych.
6. Potwierdzeniem rezerwacji pobytu w Aparthotelu jest wpłacenie przez rezerwującego zadatku na rachunek Aparthotelu podany w mailu nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
7. Wysokość zadatku, odpowiednia do wartości całego zamówienia- podawana jest w ofercie wysłanej na e-mail rezerwującego. Zadatek stanowi 50% wartości rezerwacji.
8. Aparthotel wyznacza termin minimum 7 dni przed rozpoczęcia pobytu na wpłatę zadatku, w tym terminie klient zobowiązany jest wpłacić zadatek na konto w celu rezerwacji pobytu. W przypadku braku zadatku na koncie Aparthotelu do wyznaczonego terminu rezerwację traktuje się jako niebyłą.
9. Datą wpłaty zadatku jest data zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym Aparthotelu lub data wpływu gotówki do kasy hotelu z danymi wpłacającego tj. imię i nazwisko lub nazwa firmy.
10. Aparthotel potwierdzi otrzymanie wpłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami a na życzenie Gościa wystawi fakturę VAT na dane podane w zapytaniu o rezerwację.
11. Od daty wpływu zadatku na konto Aparthotelu rezerwacja staje się zamówieniem i ma status rezerwacji gwarantowanej**. Podany termin pobytu i zamówionych usług jest wiążący dla obydwu stron tj. Aparthotelu i Gościa.
12. Wprzypadku niedojazdu lub braku informacji od klienta o zmianie terminu lub całkowitej rezygnacji z usług w terminie krótszym niż 7 dni Aparthotel zachowa wpłacony zadatek.
13. Pozostałą kwotę za pobyt w Aparthotel klient wpłaca w dniu przyjazdu w recepcji- przed rozpoczęciem pobytu. Opłata 100% ceny za pobyt stanowi zawarcie umowy między klientem a Aparthotelem na pobyt wg zamówienia.
14. Odmowa wpłaty przez Gościa 100% wartości pobytu w dniu rozpoczęcia pobytu - stanowi odstąpienie Gościa od rezerwacji, a Aparthotel zachowa wpłacony zadatek.
15. Aparthotel ma prawo żądania od Gościa kaucji w wysokości do 50% wartości ceny pobytu- tytułem zabezpieczenia. Kaucja jest zwracana klientowi po zakończenia pobytu.W przypadku zniszczeń, uszkodzeń lub braków w pokoju którego kaucja dotyczy - jest ona pomniejszana o wartość strat. W przypadku strat wyższych niż wpłacona kaucja, Aparthotel obciąży Gościa równowartością użytkowania pokoju za cały okres wyłączony z użytkowania.
16. Odmowa przez Gościa złożenia kaucji- jest równoznaczna z rezygnacją z rezerwacji i stanowi odstąpienie od rezerwacji. Aparthotel zachowa wpłacony zadatek.
17. By móc korzystać z płatności „na pokój” za dodatkowe usługi zamawiane w Aparthotelu tj. w formie kredytu hotelowego płatnego w recepcji przy wyjeździe - klient zobowiązany jest w dniu przyjazdu w recepcji Aparthotelu do autoryzacji karty płatniczej na kwotę nie mniejszą niż 200 złotych lub złożenie kaucji gotówkowej w tej wysokości.
18. Umowa, którą stanowi zamówienie z potwierdzeniem rezerwacji - wygasa w dniu wyjazdu Gościa z Aparthotelu, nie później niż w terminie podanym w zamówieniu.
* Rezerwacja wstępna (warunkowa) – niegwarantowana, to rezerwacja, którą Aparthotel będzie utrzymywał w swoich zasobach nie dłużej niż do zapytania o tę ofertę (co do terminu, zasobu lub okresu) przez innego Gościa zdecydowanego dokonać wpłaty zadatku na konto Aparthotelu.
** Rezerwacja gwarantowana - usługi zamówione i zadatkowane przez Gościa będą gotowe na jego przyjazd w określonym w rezerwacji terminie i zakresie. Gość może rozpocząć pobyt w dowolnym czasie pierwszej doby hotelowej z zadatkowanego terminu. W przypadku nie dojazdu w czasie trwania pierwszej doby hotelowej – Aparthotel nie będzie związany rezerwacją i zachowa wpłacony zadatek. *** W przypadku zamknięcia obiektów noclegowych przez Rząd RP, w celu zapobiegania i rozprzestrzeniania się epidemii wirusa Sars Cov-2, Gość otrzyma na przedpłacone środki voucher kwotowy z roczną datą ważności do wykorzystania w ApartHotel Gostyń
WARUNKI ANULACJI REZERWACJI
Anulowania rezerwacji klient może dokonać w każdym czasie.
1. Anulowanie rezerwacji musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
2. Anulowanie rezerwacji wstępnej-niegwarantowanej nie jest wymagane. Niemniej ułatwi pracę recepcji Aparthotelu.
3. Anulowanie rezerwacji przez Gościa po wpłacie zadatku, rezerwacji gwarantowanej:
a) wprzypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej na 90 lub więcej dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu– w Aparthotelu zwróci kwotę zadatku pomniejszoną o koszty bankowe;
b) wprzypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej dokonanej na mniej niż 90 dni przed datą planowanego przyjazdu i rozpoczęcia pobytu - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi, to znaczy Aparthotel wpłacony zadatek zatrzyma.
c) wprzypadku rezygnacji z rezerwacji gwarantowanej bezzwrotnej Aparthotel zatrzyma całą płatność;
d) wprzypadku zamknięcia obiektu przez Rząd RP, w celu zapobiegania i rozprzestrzeniania się epidemii wirusa Sars-Cov-2, Gość otrzyma na przedpłacone środki voucher kwotowy z roczną datą ważności do wykorzystania w ApartHotel Gostyń. Aparthotel może jednak zaproponować klientowi inny termin realizacji pobytu w zakresie 90 dni, w miarę dostępności wolnych pokoi. Jeśli jednak rezerwacja dotyczy dni od poniedziałku do piątku - wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być wykorzystane na poczet innej rezerwacji.
4. Zmiana terminu rezerwacji o której mowa w pkt. 4- zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez Aparthotel oraz możliwości dokonania zmiany. Aparthotel zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać Aparthotelu na straty, a postulat Gościa zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże hotelu.
5. Wprzypadku skrócenia pobytu przez Gościa, Aparthotel nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy. 6.Rezygnacja z rezerwacji dokonanej za pośrednictwem booking.com i innych internetowych pośredników odbywa się na zasadach określonych na stronie pośredników.
7. Spory między klientem a Aparthotelem rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby Spółki Minicentrum Gostyń.
Pozdrawiamy,
Recepcja ApartHotel Gostyń ul. Ks. Olejniczaka 2, 63-800 Gostyń
Tel. +48 665 25 00 25
Mail: recepcja@hotelgostyn.pl
www.hotelgostyn.pl